9 Kasım 2008 Pazar

PostHeaderIcon Bir Fener Klasiği

Bir Fenerbahçe tarafı olarak,sevinçli ve mutlu bir gece daha benim için...Takımımla gurur duyduğum gecelerden birisi daha bu gece...Ezeli rakip Galatasaray'ı Kadıköyde 4-1 gibi farklı bir skorla yendik.Tıpkı 10 senedir olduğu gibi... 9 seneyi aşkın süredir Galatasaray Kadıköyden çıkabilmiş değil bu gece de tarih tekerrür etti yine.Artık bir Fener klasiği oldu bu durum. ;))Herkes yazdı,çizdi,birşeyler söyledi,anketler yapıldı,verilere bakıldı,spor yazarları yazdı ve Galatasaray kesin alır sonuçları çıktı.Peki ya sonuç? Perişan.... ( Rakip için ) Ne anladık bu durumdan ve ne sonuç çıkarmak gerekir? Anlaşıldı ki BÜYÜK konuşmamak lazım ;)) 10 senedir maçtan önce konuşurlar konuşurlar maçtan sonra boynu bükük dönerler...Artık anlamanız lazım anlamanız;

Burası KADIKÖY Burdan Çıkış YOOK!!!

ll çĞr.KnyL ll - GNÇFB 'li

6 yorum:

Adnan AÇIK dedi ki...

helal olsun beee dizeeeee getirdik dizeeeeeee Muhahaha :D:D
GNÇFB'li Adnan

MasqoT dedi ki...

Aslan'ı terbiye etmek bize düşüyor.10 senedir ihale bizde yaa... ;))

Adsız dedi ki...

sizi esefle kınıyorum biz kardes takımız :P kardesiniz size bi kıyak gecti hpsı o büyütmein

Adsız dedi ki...

fenerimle gurur duyuyorum sevincim canım benim kendini bu şekilde teselli et bence de ;)

KemaL dedi ki...

ya gercekler yüzleşmeniz lazım ama şu bir gercek fener futbol adına hala bişey yok sadce fener kendi saha avantajı ve..daha cok istemesi yani olacakları düşünmek istmedi yenilseydi fener olacaklar kötüydü taraftar isyan..aragones istifa sesleri..yönetim istifa sesleri vb...

KemaL dedi ki...

ya gercekler yüzleşmeniz lazım ama şu bir gercek fener futbol adına hala bişey yok sadce fener kendi saha avantajı ve..daha cok istemesi yani olacakları düşünmek istmedi yenilseydi fener olacaklar kötüydü taraftar isyan..aragones istifa sesleri..yönetim istifa sesleri vb...

Blog Archive