13 Kasım 2008 Perşembe

PostHeaderIcon Aslında...

Aslında sen hep haklıymışsın biz zaten olamazmışız..Ben elini tutmayı dünyanın en özel şeyi sanarken sen artık zamanların gereksiz bir faliyeti kabul etmişsin ve aslında sen önüne gelenin elini tutabilirmişsin.Ben tüm zamanları sana adarken sen beni boş zamanlarının üç beş dakikasına almayı tercih etmişsin ve aslında sen herkesle vakit geçirebilirmişsin.Sen benim gözbebeğimken ben senin önündeki cansız bibloymuşum yalnızca.Ben arkanı dönüp çekip gittiğinde bile sana taparcasına saygı duyarken sen içimin acıdığını bile bile saygısızca herşeyi ezip geçebilirmişsin.Aslında sen hep haklıymışsın biz zaten olamazmışız...Ve şimdi parçalayıp bir kenara attığın yüreğimin sana tek bir sözü var.Vazgeçmek o kadar da zor değilmiş...


______swnch______

3 yorum:

Adnan AÇIK dedi ki...

Çook süper olmuş Swnch!
Bi gidiş bu kadar anlatılır...

Adsız dedi ki...

canım güzel olmuşş ...

KemaL dedi ki...

yani..

Blog Archive