19 Kasım 2008 Çarşamba

PostHeaderIcon Bir Deney Anısı

DERS: Fen ve Teknoloji



KONU : Suda yüzen ve batan maddeler



Öğrencilerime salı günü fen dersinde deney yapacağımızı ve bazı malzemeler getirmelerini söyledim, onlar da yaşasınnnn,oleyyyy dediler.Başladım getirecekleri malzemeleri paylaştırmaya;

ÖĞRETMEN(yani ben) : Ayşe sen kumaş parçası , Devran küçük bir taş , Esra naylon parçası , Mehmet anahtar , Hüseyin bir tane yaprak , Sevcan tahta kalem , İdris sen de bu saydığımız malzemeleri ve suyu içine koymak için bir kap getir derin olsun.

ÖĞRENCİLER : tamam öğretmenim.

ÖĞRETMEN : Herkes getreceği malzemeyi anladı ve not aldı değil mi?

ÖĞRENCİLER : eeevveeet.



Ertesi gün : Çocuklar birer birer getirdikleri malzemeleri çıkarıp deneyi yapacağımız masanın üzerine koydular .Bu ana kadar herşey normaldi.Aaaa o da nesi İdris yok.nerde bu çocuk?

ÖĞRETMEN: çocuklar İdris nerde?

ÖĞRENCİLER : Öğretmenim kap getirmeyi unutmuş da onu almaya gitti .

( Ardından kapı çaldı ve İdris nefes nefese içeri girdi. )

ÖĞRETMEN: İdris nerelerdesin?

İDRİS: Öğretmenim kap getirmeyi unutmuşum ben de koşa koşa gittim almaya.

ÖĞRETMEN: Nereye gittin?Hani nerde kap?

İDRİS: Kırtasiyeden aldım.İşte burda(elindeki poşetten çıkarır)

ÖĞRETMEN: Oğlum bu ne?

İDRİS: kap öğretmenim siz isediniz ya defter kabı.

ÖĞRETMEN VE SINIF: HAAAHAAHAA HOOHOOHOO

5 yorum:

Mikser dedi ki...

Süper yaa... hehehe :)) Çocuk aklı işte,çoğu zaman hayal dünyalarından bakıyorlar dünyaya :)) Keşke Rabiş şu hat (hot) anısını da paylaşsaydın ;))

Rabiş dedi ki...

onu da başka bi gün yazarım
çağrı.bu çocuklar adamı öldürür valla.

Mikser dedi ki...

Tamam,bekliyoruz teacher ;))

Fatih TAŞÖZ dedi ki...

darısı benm başıma :))

Adsız dedi ki...

:)) çok tatlılar bu çocuklar ya şu saglığa bakar mısınız...

Blog Archive